Pojišťovna České spořitelny

 

Milan Studnička realizoval vzdělávací program pro zaměstnance Pojišťovny České spořitelny.

„Svou osobností lektor zapojil účastníky do programu semináře vhodným, nevtíravým způsobem je "donutí" vyjádřit svůj názor. Lektor v účastnících podporoval vlastní iniciativu. Reagoval i na nesprávně zodpovězené dotazy, náhodné tipy, nenechal je rozplynout v davu, rozebral jejich klady a zápory, nastínil řešení. Lektor měl zájem o nalezení společného řešení.

Školení zaměřeno spíše psychologicky, na empatii a asertivní jednání. Důraz kladen na uvědomění si důležitosti komunikace, spolupráce, dohody. Dále rozebrání osobnosti klienta, poradce (nepřístupný, neodbytný…) a nalezení možností komunikace s takovým klientem. Lektorem byla zdůrazněna skutečnost vcítit se do situace poradce, klienta, který řeší svůj problém - případ. Lépe tak můžeme pochopit aktuální rozpoložení osoby - pisatele a pozměnit naši reakci.

Seminář byl přínosný v ukázce technik jak dokázat prosadit svůj požadavek, zdůrazňující úlohu empatie, spolupráce a asertivity.“

Zdenka Marková
vedoucí oddělení Help desk

 

Lepší firma s.r.o.

Vinohradská 2029/124, 130 00 Praha - Vinohrady, kurzy@lepsi-firma.cz