MAERSK LOGISTICS CZ , s.r.o

"Každý kurz měl systém a řád, jasně specifikovaný program, obsah byl naprosto přehledný, přičemž hlavní důraz byl stále kladen na PRAXI, jež v porovnání s teorií představovala více než 70% náplně..." Šárka Bilíková

 

Pro společnost MAERSK LOGISTICS CZECH REPUBLIC, s.r.o. stabilně připravujeme školení pro manažery s tématy:

Nadnárodní koncern A. P. Moller – Maersk Group, jehož zakladatelské kořeny sahají až do roku 1904, je jednou z největších námořních zasílatelských společností na světě s centrálou v Kodani. Ve svých 250 kontejnerových lodích převáží na 800.000 kontejnerů. Síť jejích služeb pokrývá šest kontinentů a zahrnuje přibližně 325 kanceláří ve více než 100 zemích na území Evropy, Severní Ameriky, Jižní Ameriky, Asie, Oceánie a Afriky. Vedle toho společnost působí i na poli průzkumu a těžby ropy a zemního plynu, stavby lodí a vlastní síť supermarketů.

V České republice je A. P. Moller – Maersk Group zastoupen společnostmi Maersk Czech Republic s.r.o. (na trhu od r. 1991) a MAERSK LOGISTICS CZECH REPUBLIC, s.r.o. (na trhu od r. 1995). Maersk Czech Republic s.r.o. zajišťuje námořní a železniční kontejnerovou přepravu a provozuje kontejnerový terminál v Mělníku.

MAERSK LOGISTICS CZECH REPUBLIC, s.r.o. poskytuje svým klientům služby v oblasti skladování, distribuce, celní deklarace, letecké přepravy a námořní kusové kontejnerové přepravy.

Dovoluji si poskytnout Vám naši zkušenost se vzdělávací agenturou Lepší Firma s.r.o.

Naše společnost již od samého vzniku zaměřuje na stoprocentní péči o zákazníky v oblasti přepravy a v letošním roce si také coby jedním z pilířů vytyčila vizí poskytnout odpovídající přístup i ke svým zaměstnancům, kteří jsou samozřejmě klíčem k úspěchu firmy samotné. Zejména co se týče osobního, potažmo kariérního rozvoje, stavíme na 1 příčku možnost rožšiřování jejich znalostí s motivací profesního růstu.

Počátkem každého roku u nás dochází k tzv.hodnotícím pohovorům mezi manažerem a jeho podřízenými, přičemž si zde nejen shrnou výsledky uplynulého období, ale zároveň si, po vzájemné dohodě, stanoví pracovní cíle, priority a vzdělávací potřeby každého jednotlivce na následující konkrétní období.

Z výsledků těchto pohovorů sestavilo personální oddělení a manažeři rozvojový plán každého oddělení na nadcházející rok Vzhledem k všeobecně velkému zájmu zaměstnců o zlepšení svých kvalit v oblasti prezentování, komunikačních či obchodních dovednostech, efektivnímu plánování času, atd. jsem na základě doporučení oslovila pana Milana Studničku z Lepší Firmy.

Dle našich požadavků a představ nám byla ušita na míru školení Time managementu a Prezentační dovednosti, které sklidily obrovský úspěch u všech účastníků, ať již na administrativních nebo manažerských pozicích , neboť si každý z nich v kurzu našel přesně to, co očekával. Věřím, že hodnocení po absolvování typu: „jednička s hvězdičkou“ , „těším se na pokračování“, „skvělý a pozitivní přístup školitele“, „nové, neotřelé a zajímavé triky“, „výborná atmosféra ve skupině“ atp. , jsou jistě více než dostatečně výmluvná a také zaručenou známkou Vaší správné volby.

Ráda bych zde podotkla, že každý tréning měl náboj, dynamiku, byl profesionálně koncipován nejen po stránce obsahové, ale také z hlediska formy, praktických cvičení a interaktivních úkolů, což velice kladně zapůsobilo jak na individuální práci účastníků a podpořilo tak i týmového ducha.

Jste i Vy právě v roli, kdy vybíráte vzdělávací programy a tápete v dnešním nepřeberném množství rádobyvzdělávacíh firem, které Vás nejen denně zahlcují svými dokonalými „ školícími nabídkami“ slibujících Vaše zaměstnance proměnit v témeř polobohy s nadáním Ensteina nebo z nich udělat absolutní génia, ideálně v co nejkratším čase?

Topíte se v názvech společností bojujícíh o přední místo na trhu a předhánějících se v počtech „proškolených„ lidí, aby tak zdůraznili svou popularitu? Pak by stálo za to se trochu zamyslet, zda není něco pravdy na tom, že dobré jméno se umí prodat samo.

Možná ne vždy musí při volbě vzdělávací agentury zvítězit mezinárodní firma, ba právě naopak Vás může velice příjemně překvapit český poskytovatel kurzů, jenž rychle pochopí a přizpůsobí se Vašim požadavkům a prostředí Vaší firmy, vyjde vstříc Vašim potřebám.

Pokud je tomu tak, dovolte mi své vodnářské doporučení: „ Ponech hlavu v oblacích, ale nohy ukotvi na pevnou zem“ – opravdu v nic takového žádná firma vaše lidi nepromění, a proto i vy zkuste ochutnat recept z„ kuchařské knihy“ Lepší frmy, která Vám – stejně jako v dobré restauraci - ukuchtí a namíchá vybranou speciálitu, přesto, že na jídelním lístku Vaše kombinace ingrediencí není.

Účastníci ocenili jak operativní řešení problémů, možnost prostoru na jakékoliv dotazy v průběhu výuky, poukázali na „lidský faktor“ ve vazbě školitel-jednotlivec vs. školitel-skupina, kdy se trenér stal součástí týmu a nezůstal v nadřazeném statutu, což se u mnoha firem běžně stává. Lidé si po kurzech odnesli spoustu nejen pracovních, ale i osobních poznatků, doporučení, někteří si „udělali pořádek“ ve vlastním životě, jiným se podařilo překonat trému při prezentacích, odblokovat bariéru postavit se před publikum aj.

Každý kurz měl systém a řád, jasně specifikovaný program, obsah byl naprosto přehledný, přičemž hlavní důraz byl stále kladen na PRAXI, jež v porovnání s teorií představovala více než 70% náplně.

Srozumitelné materiály - předem pečlivě připravené podklady pro „studium“ a také kvalitně zpracovaná zpětná vazba ve formě videozáznamu či hodnocení práce jednotlivců i celkové spolupráce všech zúčastněných bude jistě i pro Vás záruka bezkonkurenčních služeb.

Zároveň bych si dovolila shrnout naši spolupráci jako doporučení využít služeb Lepší Firmy, která pro Vás sestaví „studijní MENU“ dle Vaši chuti, času i finančních možností.

Mnoho báječných chvil při osobním růstu.
Sárka Bilíková
HR Consultant
Maersk Czech Republic, s.r.o

 

Lepší firma s.r.o.

Vinohradská 2029/124, 130 00 Praha - Vinohrady, kurzy@lepsi-firma.cz