Školení přímého prodeje

"V obchodě je trénink stejně důležitý, jako v tenise pro výherce Wimbledonu."

 

Pro obchodníky, kteří mají na vzbuzení zájmu u potencionálního zákazníka či dokonce uzavření obchodu, několik málo vteřin a minut (například u přímého prodeje na kioscích v obchodních centrech), jsou rozhodující, aby vůbec došlo k samotnému prodejnímu rozhovoru, obchodníkova první slova a celkový dojem, se kterým zákazníka osloví.

Cíl školení

Po skončení semináře by účastníci měli být mimo jiné schopni:

  • Beze strachu oslovit zákazníky obchodních center procházející kolem prodejního stánku
  • Umět zaujmout pozornost oslovených zákazníků
  • Analýza potřeb zákazníka – metoda SPIN
  • Správně překonávat námitky klienta
  • Efektivně uzavírat obchody
  • Nastavit si pravidla dalšího osobního rozvoje

Cílová skupina

Obchodníci, prodejci všech firem, které mají svá obchodní místa v otevřených stáncích v obchodních centrech.

Program školení

Teoretická část

  • Principy pozitivního prvního kontaktu se zákazníkem
  • Jak se vyrovnávat s odmítáním zákazníků navázat rozhovor
  • Vyvolání potřeby o naše služby, náš produkt, uzavírání obchodu

Praktická část (přímo na pracovišti)

  • Pracovní naladění
  • Odstranění strachu z odmítnutí, odbourání selekce oslovených podle vzhledu apod.
  • Neverbální komunikace, práce s hlasem
  • Nalezení ideálních slovních obratů pro konkrétního prodejce
  • Dovedení klienta přímo k prodejnímu pultu
  • Používat metodu SPIN
  • Uzavírání obchodu
  • Odbourávání námitek
  • Získávání kontaktu na nerozhodnutého zákazníka

Závěrečná část

  • Individuální ucelená zpětná vazba pro každého prodejce
  • Vytvoření individuálního rozvojového plánu prodejců

Máte zájem absolvovat obdobný kurz? Chcete další informace? S důvěrou se na nás obraťte na kurzy@lepsi-firma.cz

 

Lepší firma s.r.o.

Vinohradská 2029/124, 130 00 Praha - Vinohrady, kurzy@lepsi-firma.cz