Zákaznický servis

"Servis je tak kvalitní, jak velká spokojenost vyzařuje ze zákazníka. "

 

Zákazník hodnotí společnost, se kterou obchoduje nebo chce obchodovat, podle nejrůznějších kritérií. Velice významným faktorem pro vybudování důvěry ve vaší společnost je telefonický či korespondenční kontakt. Proto mnohdy lidé obsluhující firemní telefony mají nebývale vysoký význam na povědomí, které si zákazník o celé společnosti buduje.

"Praktické ukázky a metodické rady přednesené během školení se v teamech ujaly o čemž jsme se přesvědčili po následné dvouměsíční rekapitulaci dosažených výsledků a shrnutí základních bodů školení..." Marin Satler, Vodafone Česká republika, a.s.

Názor klienta na kurz Zákaznický servis

Cíl školení

Účastníci školení Zákaznický servis budou po absolvování kurzu schopni:

  • efektivně komunikovat po telefonu (e-mail, dopisy)
  • účinně řešit problémové telefonáty (e-mail, dopisy)
  • klidně řešit reklamace, problémové dodávky

Tyto dovednosti vedou ke celkovému zkvalitnění image společnosti, která se vytváří neustálým telefonickým či korespondenčním kontaktem se zákazníkem.

Cílová skupina

Seminář Zákaznický servis je určen zejména pro profese, které jsou v přímém kontaktu se zákazníky:

  • pracovníci obchodních oddělení
  • sekretářky
  • pracovníci reklamačních oddělení
  • spojovatelky
  • pracovníci zákaznického servisu

Program školení (standardní verze)

  • obsahová stránka dopisu (e-mailu)
  • vzhled a uspořádání dopisu (e-mailu)
  • prodej prostřednictvím dopisu (e-mailu)
  • péče o zákazníky
  • korespondence s dodavateli a dlužníky
  • komunikace po telefonu - příprava
  • situace během hovoru
  • komunikace s rozzuřeným či nespokojeným klientem

Rozsah kurzu

Dle požadavků klienta se jedná o jednodenní až dvoudenní seminář, doplňený trenérskou činností spojenou se zpětnou vazbou.

Použité metody:

Během školení využíváme tyto vzdělávací metody:

  • Výkladovo-ilustrativní metody
  • Dialogické metody
  • Metody řešení problému (případové studie, hraní rolí)

Pro zefektivnění zpětné vazby intenzivně využíváme v průběhu školení videokameru.

Garant kurzu

Mgr. Milan Studnička

e-mail: milan.studnicka@lepsi-firma.cz

Máte zájem absolvovat obdobný kurz? Chcete další informace? S důvěrou se na nás obraťte - kurzy@lepsi-firma.cz, tel: 776 215 747

 

Lepší firma s.r.o.

Vinohradská 2029/124, 130 00 Praha - Vinohrady, kurzy@lepsi-firma.cz